środa, 16 kwietnia 2014

                              Afty afty jak się pozbyć co zrobić?

   Od trzech miesięcy męczyły mnie afty co tydzień jakaś wychodziła. Poszłam do Pani dentystki poleciła Eludril i Solcoseryl. I nic nadal afty. Druga Pani Doktor witaminy, tran na wzmocnienie. I nic nadal afty. Boli i boli, męczyły mnie te afty strasznie. Poszukałam w internecie co radzi ajurveda w temacie aft i znalazłam herbatkę Gauri. Trochę się obawiałam ponieważ jestem mamą karmiącą a tam jest napisane , że podczas karmienia nie powinno się pić tej herbatki. Jednak postanowiłam zaryzykować żeby nie przenosić wirusa na dziecko. I to był dobry wybór. Dwa tygodnie już aftu nie pojawiają się a blizny po poprzednich zaleczyły się. Może ktoś boryka się z tym samym wirusem opryszczki czy afty, polecam spróbować napewno nie zaszkodzi. Ja jestem zadowolona i polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz