sobota, 5 kwietnia 2014

         
                                        Tak czasem bywa! 

        Dzisiaj byliśmy z Synem na badaniu integracji sensorycznej. Po raz pierwszy ktoś zapytał mi się czy mi ciężko ? Tak jest mi ciężko . Ale nie pracuje Pani. Właśnie ptworzyłam swój gabiinet. Pani popatrzyła namnie Ooooooo! Jest mi ciężko ale czy nie jest ciężko mojemu Synowi ? Napewno tak cały czas wbiegu, wszyscy mu mówią uspokuj się, przestań skakać, siedź nie ruszaj się, nie jedz tego nie możesz. Jest miciężko bo mam dwóch alergików dla których muszę specjalnie przygotowywać posiłki, jest mi ciężko bo mój Syn ma więcej dodatkowych zajęć, bo otwierając własną firmę trzeba zapłacić frycowe w postaci nerwów czy ktoś przyjdzie, czy będzie zadowolony czy się uda?
Ale czy z tego powodu można się załamywać oj nie przecież są bardziej chore dzieci . Jednak muszę się każdego dnia uczyć jak postępować z moim dzieckiem tym bardziej że to ja jestem jego celem do walki, to ja jestem żeby odreagować stres w szkole. No cóż tak czasem w życiu bywa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz